Klantenservice

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je een handig overzicht van de meest voorkomende vragen. Staat je vraag er niet bij? Stel deze dan via de Live chat (indien online) of vul het contactformulier in.

Heel simpel, ga naar registreer pagina en vul deze zo volledig mogelijk in. Zodra wij je gegevens hebben gecontroleerd en goedgekeurd ontvang je van ons de toegangsgegevens waarmee je kan inloggen en bestellen op Falko.nl. Let op: wij leveren alleen aan bedrijven.

Wanneer je op werkdagen (ma. t/m vrij.) vóór 12:00 besteld, wordt de bestelling dezelfde dag nog verstuurd. Goed nieuws, voor pakketzendingen is zaterdaglevering ook een optie, zonder extra kosten.

Falko BV
Kelvinstraat 16
6902 PW Zevenaar
Nederland

Ja, geen enkel probleem. De koffie staat ook klaar. Je vindt onze adresgegevens hier.

Jazeker, een geselecteerd aantal producten hebben wij standaard in het assortiment in winkel- en werkplaatsverpakking. Is het gewenste product niet standaard in werkplaatsverpakking verkrijgbaar? Neem dan contact met ons op.

Ja, dat kan zeker, middels private label. Wil je weten wat er mogelijk is? Stuur dan je aanvraag naar ons toe via het contactformulier of bespreek het telefonisch via 0316 225 316.

Deze kun je eenvoudig stellen via onze Live chat (indien online), contactformulier of telefonisch. Op deze pagina vind je al onze contactgegevens overzichtelijk bij elkaar.

Falko maakt op deze website gebruik van cookies. We gebruiken cookies voor het bijhouden van statistieken (de cookies van Google Analytics zijn volledig geanonimiseerd), om voorkeuren op te slaan, en voor marketingdoeleinden. Door op 'optimale cookies' te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in onze cookie verklaring. Je hebt ook de keuze voor 'minimale cookies', als je dit liever niet hebt.